Ile kosztuje logo?

Projekt logo

Aby sprostać przeróżnym oczekiwaniom i możliwościom budżetowym naszych Klientów, oferujemy trzy opcje do wyboru:

  1. 400 zł netto za przerysowanie posiadanego znaku graficznego na wektory. W ramach tej usługi Klient otrzymuje plik w formacie skalowalnym do wymiaru, jaki jest potrzebny, np. na stronie internetowej, ale także do druku i znakowania materiałów reklamowych.
  2. 800 zł netto za dwie propozycje logo bazujące na płatnych grafikach stokowych. Ryzyko? powielenie elementu graficznego u innych. Do bazy plików graficznych dostęp mają wszyscy, którzy go wykupią.
  3. 1000 zł netto za dwie propozycje autorskiego logo zaprojektowanego przez grafika - unikamy ryzyka z opcji pierwszej. W ramach tej opcji Klient otrzymuje logo wraz z umową przeniesienia praw autorskich do dzieła.

 przy opcji 2. i 3.  warunki realizacji są dokładnie takie same, cena obejmuje:

  • dwie propozycje
  • wybór jednej z nich i dwie tury poprawek, aż logo nabierze pożądanego wyrazu

Martwisz się, że nie uda nam się wypracować zadowalającego rezultatu? Bez obaw! Od 2012 roku kiedy powstała Agencja Reklamowa TEYA nie miała miejsca taka sytuacja. Słuchamy naszych Klientów i dlatego finał jest satysfakcjonujący dla obu stron.

Czym jest rebranding?

Co to takiego? Czym różni się od projektu logo? Rebranding to zmiana, modyfikacja istniejącego już znaku. W zależności od pobudek dla jakich zaistniała potrzeba rebrandingu, projektowanie nowego znaku może sprowadzać się do odświeżenia, przez przeprojektowanie po stworzenie zupełnie nowego znaku. Dlatego koszt takiej usługi ustalany jest indywidualnie, choć widełki są podobne jak w przypadku tworzenia logo dla nowej marki.

Poniżej przykład rebrandingu. Oba logotypy są naszego autorstwa, jednak po latach Klientka potrzebowała odświeżenia wizerunku. Wygrał nowoczesny, minimalistyczny design.

logo Mitra przed modernizacją logo Mitra po modernizacji
Przed Po

Nowe logo - od czego zacząć?

Choć projektowanie to praca twórcza, w Agencji Reklamowej TEYA pamiętamy o formalnościach. Niezwykle istotne jest przekazanie praw własności do znaku. Zawsze podpisujemy z naszymi Klientami umowę, która zawiera zapisy przekazania praw własności do dzieła.

Jak pracujemy?

​​Najważniejsza jest komunikacja. Opracowaliśmy ankietę, na podstawie której rozpoczynamy pracę nad logo. Kliknij w przycisk poniżej i wypełnij ankietę. Na podstawie informacji, które nam przekażesz, przygotujemy propozycję Twojego nowego logo.

Czas na projektowanie


Gdy umowa jest już podpisana, a ankieta na temat logo wysłana, możemy zabrać się do analizy danych i projektowania. W efekcie w przeciągu około 2 tygodni otrzymasz od nas kilka propozycji logo, z których wybierasz znak najbliższy Twojej koncepcji. Na jego bazie pracujemy do uzyskania zadowalającego rezultatu. Poniżej przykładowa galeria propozycji logo dla Fundacji Efekty.

W tym przypadku Klientka nie wybrała żadnej z propozycji i wróciła do pomysłu modyfikacji pierwotnego logo. Oto efekt:

logo Fundacji Efekty przed modernizacją logo Fundacji Efekty po modernizacji
Przed Po

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu!